Garantie

Ik hecht veel waarde aan mijn producten en doe uiteraard mijn uiterste best om ze in optimale staat aan jou te leveren. Desondanks kan het voorkomen dat een bestelling tijdens het transport beschadigd raakt of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien dien ik binnen twee maanden na het constateren van het gebrek hiervan op de hoogte te worden gesteld. Als het gebrek binnen de garantie valt, zal ik kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging. Houd er rekening mee dat verzendkosten niet onder de garantie vallen.

Klachten

Het kan altijd gebeuren dat zaken niet verlopen zoals gepland. Ik raad je aan om eventuele klachten eerst bij mij te melden via e-mail naar info@artbydaan.nl. Sinds 15 februari 2016 hebben consumenten in de EU ook de mogelijkheid om klachten te registreren via het ODR-platform van de Europese Commissie. Je kunt dit ODR-platform vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als jouw klacht nog niet elders in behandeling is, kun je deze indienen via het platform van de Europese Unie.