Garantie

Ik hecht veel waarde aan mijn producten en doe uiteraard mijn uiterste best om ze in optimale staat aan jou te leveren. Desondanks kan het voorkomen dat een bestelling tijdens het transport beschadigd raakt of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien dien ik binnen twee maanden na het constateren van het gebrek hiervan op de hoogte te worden gesteld. Als het gebrek binnen de garantie valt, zal ik kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging. Houd er rekening mee dat verzendkosten niet onder de garantie vallen.

Klachten

Soms gaat er wel eens iets niet helemaal zoals gepland. Laat het me dan alsjeblieft eerst weten door te mailen naar info@artbydaan.nl, dan kijken we samen naar een oplossing. Kom je er met mij niet uit? Dan kun je jouw geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Als je in de EU woont, kun je ook gebruik maken van het ODR-platform van de Europese Commissie via http://ec.europa.eu/odr. Zolang je klacht nog nergens anders in behandeling is, mag je deze daar indienen.